طراحی که روی چوب طراحی میکند

تا به حال پوستر یا هر اثر هنری دیگری را دیده اید که شما را در جا میخکوب کنید؟!خانم امی سول[=Emy Sol] طراح آمریکایی کره ای الاصلی است که

با قوه ی طراحی افسون گرایانه خود آرامش را به قدرت و اجبار به اعماق روح شما ساتع مینماید.

در این پست میخاهم تا شما را بیشتر با این طراح خلاق آشنا کنم.

درباره وی

اکنون که من این متن را مینویسم او 40 سال دارد،ساکن ایالت نوادا و درخارج از شهر لاس و گاس زندگی میکند.اکثر اوقات مشغول نقاشی است و دستی در نواختن پیانو نیز دارد.

او میگوید ایده های کارهایش به صورت ناگهانی به ذهنش خطور میکند،هنگامی که در بحر یک موسیقی یا داستانی زیبا فرو میرود.

زندگی وی در کره:او دوران کودکی اش را در کره گذارنده است،و از تاثیر محیط کره دنیای طرح و رنگ پارچه ها و هنر و صنایع دستی کره بر طرح هایش میگوید.

"رویاهایم منبع اصلی موثر بر کار هایم است"او میگوید بعد از دیدن خواب های شیرین مینشیند و درباره آن چند خطی یادداشت میکند و یا حتی طرحی اولیه رسم میکند و میگوید که دوست دارد از 40 درصد عمرش که درخواب است هم چیزی هایی بیاموزد.

وجود یک دوشیزه در کارهای او

به گفته او این یک اتفاق طبیعی است و میگوید که میتوان از دوشیزه به عنوان مادر طبیعت یاد کرد،بعلاوه اینکه حیوانات هم به نشانه راهنمایی در قلمرو طبیعت هستند.

چرا استفاده از چوب؟

میگوید که چوب در خودش آرامشی دارد که در پارچه نمیبیند،و بدون دغدغه او را تشویق به شروع کار میکند.به عقیده اش،او جرئت مواجه شدن با پارچه سفید را ندارد و یک جور حس اغتشاش را و لجام گسیختگی را در او می آفریند.

وقتی از او پرسیدیم که چه موقع می فهمید که کارتان تمام شده است میگوید:

هنگام کار به نقطه ای میرسم که خود نقاشی نمیتونه ادامه پیدا کنه و دیگه کاری از دست من بر نمی آید و باید کار رو متوقف کرد.

واقعا زیباست و شاعرانه!بنده تا حالا کارهای زیادی رو دیده ام که در اون ها موج رنگ ها به صورت افراطی و اغتشاش اعصاب به کار رفته اند اما وقتی به کار های این بانو مینگرم حس مهربانی و احساس را در ریشه ریشه رنگ های به کار رفته اش رو میبینم

میتونید خبر ها و سایر نمونه کارهایش رو در وبلاگ او بیابید و یا با یک سرچ ساده در گوگل تمام کار های او را بیابید

برخی کار های وی: